Ana içeriğe atla
TR EN

Sıkça Sorulan Sorular

Sabancı Üniversitesi uygulamalarını anlatan Yönetmelik ve Yönergeler; Sabancı Üniversitesi’nin resmî web sitesinde Sabancı Üniversitesi öğrencileri ile diğer mensuplarının yetkileri kapsamında kullanımında bulunan iç web sitesinde (mysu.sabanciuniv.edu) yayınlanmaktadır.

Öğrenciler ve Üniversite çalışanları, bu mevzuatlara uymakla yükümlüdür. İlgili yönetmelik ve yönergeleri takip etmek öğrencinin sorumluluğundadır. Öğrencilerimiz; sisteme girişlerini yaptıktan sonra tüm mevzuatlara buradan ulaşabilirler.

Öğrenci numaranız; cep telefonunuza SMS olarak ve ÖSYM’ye iletmiş olduğunuz mail adresinize e-posta olarak gönderilecektir.

Kayıt tarihleri ve kayıt işleminizin geçerli olabilesi için yapılması gereken işlem adımları aşağıda yer almaktadır:

E-devlet şifrenizi edinerek; 28-30 Ağustos 2023 tarihleri arasında e-devlet üzerinden e-kayıt işlemeni tamamlayınız.
(https://www.turkiye.gov.tr/ web sitesinin “e-hizmetler” bölümünde yer alan ‘Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’ bağlantısından açılacak olan “Üniversite E-Kayıt” seçeneğini tıklayarak e-kayıt işlemini gerçekleştirebilirsiniz. İnternet Bankacılığı üzerinden de e-devlet sistemine giriş yapma seçeneği bulunmaktadır.)
Üniversitemiz tarafından gönderilecek SMS ve e-mail ile öğrenci numaranız size bildirilecektir. Öğrenci numaranızla, dış web sayfamızdan da ulaşabileceğiniz
https://www.sabanciuniv.edu/suaccountform" adresinden kullanıcı adınızı ve şifrenizi oluşturunuz.

Oluşturmuş olduğunuz kullanıcı adınız ve şifreniz ile Öğrenci Bilgi Sistemi’ne (bannerweb.sabanciuniv.edu) girerek kayıt için gerekli belgelerinizi lise diploması) online olarak yükleyiniz ve Öğrenci Bilgi Formu’ nu doldurunuz.

28-31 Ağustos 2023 tarihlerinde öğrenim ücretinizi ödeyiniz.

E-devlet şifresi, şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numarasının bulunduğu fotoğraflı kimlik (nüfus cüzdanı, pasaport veya ehliyet) ibraz edilerek Yurt içinde PTT Merkez müdürlüklerinden veya yetkili şubelerinden alınabilir. İnternet Bankacılığı üzerinden de e-devlet sistemine giriş yapma seçeneği bulunmaktadır.

Kayıt işlemi için üniversiteye gelmeniz gerekmemektedir.

Belgelerin online olarak yüklenmesi beklenmektedir.
Fotoğraf (Vesikalık, renkli, arka fonu beyaz, son 6 ay içinde çekilmiş
Lise diplomasının kopyası
Ayrıca hard copy belge istenmemektedir.

Lisans Öğrencileri sayfasından ulaşabilirsiniz.

Öğrenim ücreti ödemenizin 28-31 Ağustos 2023 tarihlerinde yapmanız gerekmektedir. Belirtilen tarihler arasında ödemesini yapmayan öğrencilerin kayıt işlemi gerçekleşmemiş olacaktır. Öğrenim ücreti ödemenizi Akbank’ın herhangi bir şubesinden veya Akbank mobil bankacılık üzerinden yapabilirsiniz. Ödemeler, Akbank aracılığı ile TL olarak tahsil edilmekte, Üniversitemize doğrudan ücret ödemesi kabul edilmemektedir. Yapmış olduğunuz her ödeme, Üniversite’ye otomatik olarak aktarılacak, öğrenim ücreti ödemeleri için hesap belgesi getirmenize gerek kalmayacaktır.

İngilizce Dil Ölçme Sınavı 04 Eylül 2023 Pazartesi günü yüz yüze yapılacaktır. Sınavla ilgili detaylı bilgilere web sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
İngilizce Dil Ölçme Sınavı’na ilişkin detaylı bilgilere aşağıdaki linkten ulaşılabilmektedir. https://gazetesu.sabanciuniv.edu/tr/eylul-2023-elae-1-asama-ve-elae-2-asama-sinavlari-onemli-bilgiler

Eksik evrakla kayıt yapılmaz. Kayıt işleminizin tamamlanması için kayıt evraklarının online olarak kayıt tarihlerinde yüklenmesi gerekmektedir.

Belirtilen kayıt tarihleri arasında kaydınızı yaptırmazsanız, kayıt hakkınızdan vazgeçmiş sayılırsınız.

Öğrenci kimlik kartları herhangi bir form doldurmadan Öğrenci Bilgi Sistemi ‘ne yüklenen fotoğraf ile basımı yapılıp, Oryantasyon Günleri’nden itibaren Güvenlik Birimi tarafından dağıtılacaktır.

Yurt başvuruları online gerçekleştirilmektedir. Yurt başvurusu ve ücret bilgilerine https://dorm.sabanciuniv.edu/tr/announcements/detail/95378 linkinden ulaşabilirsiniz.

Sağlık ile ilgili belgeler kayıt belgesi değildir. Belgeleri temin ettikten sonra Sağlık Merkezi’ne mail olarak iletebilirsiniz.

Belge (Öğrenci Belgesi, Transkript, Öğrenim Dili Belgesi gibi) taleplerinizi, Öğrenci Kaynakları Web Sitemizde yer alan online Belge Talep Formunu kullanarak yapabilirsiniz.

Üniversitemizde ilk girişteki başarı nedeniyle kazanılan burslar, akademik başarı durumuna bakılmaksızın normal öğrenim süresince kesintisiz devam eder ve uzatılamaz. Burs süresi; öğrenimine Hazırlık (TGY)’dan başlayan öğrenciler için 5 akademik yıl (10 dönem), doğrudan Lisans öğrenimine başlayan öğrenciler için 4 akademik yıl (8 dönem) ’dır.

Üniversitemize ÖSYM ile yerleştiği tarihte, burslu ya da burssuz olarak kayıt yaptıracak lisans öğrencilerinin Üniversiteye ilk kayıt döneminde, aşağıda belirtilen farklı diplomalar için belirlenen kriterleri sağladığını belgeleyerek bildirimde bulunması (tam burslular hariç) durumunda; “Diploma Katkı Bursu” verilecektir. Diploma Katkı Bursu kapsamında, ek olarak %10 öğrenim ücreti muafiyeti sağlanır. Katkı sağlayacak diploma türleri ve kriterleri şunlardır: IB diploma notu 34 ve üzeri olmak, ABITUR diploma notu 2 ve altı olmak, MATURA diploma notu 2 ve altı olmak, MATURITA diploma notu 80 ve üzeri olmak, SAT sınavı 1410 puan ve üstü alarak, aynı zamanda YKS başarı sıralamasında ilk 25.000 (yirmi beş bin) içinde yer almış olmak.

Üniversite giriş sınavı ile hakkedilen burslara ek olarak, öğrenime devam ederken verilmekte olan burslar, her yıl Üniversite Yönetimi ve Burs Komitesi tarafından değerlendirilerek; yeni kontenjan, kapsam, koşul ve sayılar saptanır. Her akademik yılın sonunda, belirlenen başarı seviyesini sağlamış öğrencilere çeşitli kapsamlarda burs olanakları sunulur. Öğrenime devam ederken sağlanan burs koşulları ve değerlendirmelerine ilişkin bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Sabancı Üniversitesi'nde ÇAP programına katılan öğrencilerin bursları normal öğrenim sürelerine (İngilizce Hazırlık Eğitimi + 4 Yıl Lisans Eğitimi) ek olarak 1 yıl daha devam edebilir. Öğrencinin ek süre kapsamında bursunun devam edebilmesi için Ana dal programından mezuniyet hakkını kazanmış olması gerekir.

Çift Ana dal Programında öğrenciler ikinci ana dal için ekstra bir ücret ödemezler.

ÇAP programı için aranan not ortalaması 4.00 üzerinden 3.20'dir.

Değerlendirmenin yapılacağı dönem başında; en erken üçüncü, en geç beşinci döneminin başında olunması gerekmektedir.

Yaz dönemleri dahil olmak üzere değerlendirmenin yapılacağı döneme kadar alınan tüm derslerden başarılı olunması gerekmektedir. Tekrar edilen derslerde son dönemde alınan dersin harf notu geçerlidir.

Temel Geliştirme Yılı (İngilizce Hazırlık Sınıfı)’nda normal öğrenim süresi 1 akademik yıl, Lisans programlarında ise; normal öğrenim süresi 4 akademik yıldır.

Temel Geliştirme Yılı (İngilizce Hazırlık Sınıfı)’nda azami öğrenim süresi, 2 akademik yıl olup; Lisans programlarını tamamlamak için ise tanınan azami öğrenim süresi; isteğe bağlı yaz dönemleri hariç yedi akademik yıldır (azami sürelerinin hesaplanmasında, daha önceki öğrenim süreleri dikkate alınmayacak olup azami öğrenim süresi 2014-2015 akademik yılı itibarıyla hesaplanmaktadır).

Sabancı Üniversitesi'ne giriş yapmış olduğunuz fakültenin içinde, hiçbir kısıtlama ya da ön koşul olmadan istediğiniz diploma programını seçebilirsiniz. Giriş yapmış olduğunuz fakülteden başka bir fakültedeki programı seçmek isterseniz ve 4.döneminize kadar farklı puan türünde program bildirimi yaparsanız bunun için merkezi yerleştirme puanınızın, yurt içindeki bütün diğer üniversitelerin tercih ettiğiniz diploma programına eşdeğer bölümleri arasında en düşük taban puanından az olmaması yeterlidir. Bunun haricinde; 5. ve sonraki dönemlerde farklı puan türünden diploma program bildirimi yapan öğrencilerimizin Sabancı Üniversitesi program grubunun taban puanını sağlaması gerekmektedir.

Sabancı Üniversitesi Türkiye’nin ilk ve tek bölümsüz üniversitesidir. Öğrenim sistemimizin altyapısını Temel Geliştirme Programı oluşturur. Lisans programının birinci yılında tüm öğrenciler, ortak dersler alırlar. Ayrıca her öğrencinin bir Toplumsal Duyarlılık Projesi içinde yer alması mezuniyet ön koşuludur. Öğrenciler birinci sınıfın ardından girdikleri fakülteden bağımsız olarak diledikleri programı seçebilirler. Birinci sınıfın sonun programına halen karar vermeyen öğrenciler ikinci sınıfta düşündükleri programların giriş derslerini alıp, kararlarını olgunlaştırarak ikinci sınıfın sonunda da programlarını seçebilirler. Sabancı Üniversitesi'nde klasik bölüm mantığı yoktur. Farklı akademik alanlarda çalışan öğretim üyeleri, akademik çalışmalarını birbirleriyle etkileşim halinde ve disiplinler arası bir yapıda sürdürürler.

Sabancı Üniversitesi'nde lisans eğitimi 4 yıldır. Diploma programını seçme serbestisini uygulamayan pek çok saygın üniversitede de ilk yıl öğrenciler ortak dersler alırlar. Sabancı Üniversitesi'ndeki sistemin özelliği, bu derslerin geniş kapsamlı olması ve doğa, bilim, toplumsal olaylar, Türkiye ve dünya hakkında derinlemesine bakış açısı oluşturmak için öğretim üyelerince özel olarak tasarlanmış olmalarıdır. Öğrenciler, ikinci yıldan itibaren, seçmek istedikleri diploma programının derslerini almaya başlarlar. Öğrencinin bir programdan mezun olabilmesi için o programın temel derslerinin tümünü tamamlaması gerekir. Geniş seçmeli ders havuzu sayesinde öğrenciler sadece kendi programlarının değil, başka programların derslerinden de özgürce ders seçebilirler. Dolayısıyla sistemimiz, öğrencinin eksik öğrenmesine yol açmaz, aksine, istediği alanda derinlemesine uzmanlaşmasını, öğrenimini farklı disiplinlerden seçtiği derslerle zenginleştirmesini sağlar.

Sabancı Üniversitesi'nde üç fakülte vardır: Mühendislik ve Doğa Bilimleri, Sanat ve Sosyal Bilimler, Yönetim Bilimleri. Bu üç fakültenin çatısı altında 11 tane lisans diploma program bulunur. Ayrıca, Fizik, Kimya, Matematik, Enerji, Girişimcilik, Finans, İş Analitiği, Sanat Kuramı ve Eleştirisi, Toplumsal Cinsiyet ve Kadın Çalışmaları, Psikoloji, Felsefe, Karar ve Davranış, Uyuşmazlık Analizi ve Çözümü alanlarında da yan dal onur programları bulunmaktadır.

Üniversitemizde değişim programları Erasmus+ Hareketlilik Programı ve İkili Değişim Programları olarak ikiye ayrılır. Detaylı bilgilere IRO web sitesinden ulaşılabilir.

Değişim programlarına katılmak isteyen öğrencilerimizin, başvuru koşulları, değerlendirme kriterleri, program ülkeleri, önceki yıllarda alınan ders veri tabanı, hibe kuralları ve kredi/not transferi gibi önemli bilgilerin yer aldığı IRO web sayfasını ziyaret etmesini tavsiye ederiz.

SÜ dışındaki kurumlardan SÜ lisans programlarına yatay geçiş iki şekilde yapılabilmektedir. Şöyle ki;

I. Genel not ortalama koşulunu sağlamak kaydıyla yatay geçiş
YÖK mevzuatları kapsamında; Yükseköğretim Kurulu tarafından tanınan bir üniversitenin bir lisans programında, hazırlık sınıfı dışında 2 dönemi en az 60/100 genel not ortalaması ile tamamlamış, başvuru sırasında yükseköğretim kurumunda öğrenci statüsünde kayıtlı ve herhangi bir nedenle, öğrencilik kaydı sona ermemiş olan adaylar, yatay geçiş için başvuru yapabilir. Lisans diploma programlarının son iki yarıyılına başvuru kabul edilmez.
II. Merkezi yerleştirme puanı ile yatay geçiş
Merkezi yerleştirme puanı ile yatay geçiş: Kayıt olunan yıldaki merkezi yerleştirme puanlarının, başka bir diploma programının girdiği yıldaki taban puanına eşit veya yüksek olan adaylar başvuru yapabilir. Hazırlık sınıfı ve son sınıfta olan adaylar da başvurabilir.

Lisans programlarından mezun olabilmek için, mezuniyet başvurusunda bulunan öğrencilerin, Sabancı Üniversitesi Lisans Yönetmeliği'nde belirtilen tüm koşulları sağlaması gerekir. (Sabancı Üniversitesi Lisans Yönetmeliği için tıklayınız.)

Buna göre;

  • En az son iki dönemini Sabancı Üniversitesi' nde tam zamanlı öğrenci olarak tamamlamış olmak.
  • Kayıtlı olduğu diploma programı için istenen en az krediyi tamamlamış olmak. (Lisans Diploma programlarından mezuniyet için gereken kredi toplamı ve mezuniyetinizin takibini kolayca görebileceğiniz "Degree Evaluation" formlarına Information System üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • Genel Not Ortalamasının (GPA)* ve Program Ortalamasının (PGPA)* en az 2.00 olması.
    Ayrıca öğrenimlerine Temel Geliştirme Yılı'ndan başlayan öğrenciler için TLL 001(*) dersinden başarılı olmak.

(*) TLL 001 dersinin içeriği; 2020-2021 Akademik Yılı girişli öğrencilerden itibaren, lisans seviyesinde sunulan TLL 101 ve TLL 102 derslerine dahil edilmiştir ve ayrı bir ders olarak sunulmayacaktır. 2020-2021 Akademik Yılı öncesi girişli öğrenciler için bu yükümlülük muhafaza edilerek, ders sunulmaya devam edilecektir.

Üniversitemizde lisans öğrencilerinin bir araştırma projesi içinde çalışması, birinci sınıftan itibaren teşvik edilir. Öğretim üyeleri ve laboratuvarların kapıları araştırma yapmak isteyen öğrencilere her zaman açıktır.

Sabancı Üniversitesi'nde fiziksel, psikolojik ve kronik rahatsızlıklara bağlı gelişen engellerden ötürü "Özel Gereksinimi Olan Öğrencilerimizin" üniversite hayatı boyunca akademi süreçleri en ideal şekilde yürütebilmeleri için destek vermektedir. Ders seçimi, sınıf içinde ve sınav süreçlerinde karşılaşılan güçlükleri ortadan kaldırmaya çalışırken akademik, sosyal ve kültürel ortamlara eşit katılımlarını sağlamaya yönelik çalışmalar yürütmektedir.

Üniversitemizde, öğrencilerimize kariyer alanında destek ve danışmanlık hizmeti veren özel bir birim vardır. Kariyer Geliştirme Ofisi, öğrencilerin teknik ve bireysel yetkinliklerini geliştirmek, öğrencilerin sektörleri ve iş olanaklarını tanımasını sağlamak için eğitimler, seminerler, atölye çalışmaları düzenler. Öğrencileri mezunlarla bir araya getirir. Akademik kariyer düşünen öğrenciler için yurt dışından saygın üniversiteleri davet ederek tanıtım günleri düzenler.

Kampüs güvenliği 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren özel güvenlik şirketi tarafından sağlanmaktadır. Öğrencilerimiz kampüs içinde karşılaştıkları herhangi bir sorunla ilgili olarak Güvenlik Kontrol Merkezi ACİL telefon numarasını arayarak veya çağrı açarak destek alabilirler.

Güvenlik Acil : (216) 568 7555 - (850) 205 7555 veya 5555

Çağrılarınız için: https://suticket.sabanciuniv.edu/create-ticket

Kurumdan ayrılmak isteyen öğrencilerden barınma hizmeti aldığı aylar ve içinde bulunulan ayın ücretinin tamamı alınır ve kalan ayların ücret iadesi tam olarak yapılır.

Yurtlar 2, 3 ve 4 kişilik olup; toplam yurt kapasitesi 2942' dir.

Tüm kampüste olduğu gibi yurtlarda da kablosuz İnternet ağı mevcuttur. Hızlı ve yüksek kalitede İnternet erişimi sağlanmaktadır.

Yurt başvuru sisteminde oda arkadaşı seçimi yapılabilmektedir. Oda arkadaşı olmak isteyen öğrencilerin sistem tarafından eşleştirilebilmesi için ilgili öğrencilerin sistemde karşılıklı olarak birbirini oda arkadaşı olarak seçmiş olmaları gerekmektedir. Aksi halde sistem, eşleşme yapmadan rastgele atama yapacaktır.

Yurtlar 2, 3 ve 4 kişiliktir. Tüm odalarda dahili telefon hattı, duş, giyinme dolapları ve internet bağlantısı bulunur. Yurt binalarının her katında ders çalışma salonu ve televizyon odaları vardır. Tüm yurt binalarında mutfak, yıkama ve kurutma makineleri içeren çamaşır odaları vardır. Yurtların tüm kullanım alanları haftanın belirli günlerinde temizlik elemanlarınca temizlenir. Öğrenciler, temizlik, bakım onarım vb. tüm ihtiyaçları ve/veya bilgi almak için Suticket üzerinden çağrı açabilir ve 7/24 Yurt sorumluları ve Güvenlik Birimi ile iletişime geçebilir.

Yurtlara giriş ve çıkışta saat sınırlaması bulunmamaktadır.

Yurt yerleşimleri tamamlandıktan 14 gün sonra oda değişim talepleri değerlendirilecektir. Bu tarih itibariyle, yurt sorumlularının ve oda değişimi yapmak isteyen öğrencilerin karşılıklı onay ve bilgisi dahilinde değişim gerçekleştirilebilir.

Yurtlar ile ilgili sıkça sorulan sorulara, https://dorm.sabanciuniv.edu/tr/sikca-sorulan-sorular adresinden ulaşabilirsiniz.

"Sabancı Üniversitesi'nin bilgi teknolojisi altyapısı üniversiteler için bir model oluşturacak niteliktedir. Tüm öğrencilere bir e-posta adresi verilir. Sınıflar modern teknolojik cihazlarla donatılmıştır. Kampüsün her yerinde kablosuz internet bağlantısı mevcuttur. Derslerin çoğu internet üzerinde erişime açıktır. Özel programlar sayesinde bazı ders notları internette yayınlanır. Bazı derslerin videoları da üniversitemizin “Youtube” sayfasında yayınlanmaktadır. Yüz yüze iletişimin yanı sıra öğrenciler, idari birimler ve öğretim üyeleriyle iç web sitesi kanalıyla iletişime geçer. Haberleşmenin çoğu elektronik ortamda yapılır. Genel duyurular iç web sitemizde yayınlanır. Bilgi teknolojileri konusundaki soruları için öğrenciler bilgi teknolojileri çağrı merkezini istedikleri zaman arayabilirler."

Bilgi Merkezi; geniş kitap, e-kitap, multimedya koleksiyonlarını barındıran, bireysel çalışma alanları, çok fonksiyonlu grup çalışma odalarına sahip büyük bir merkezdir. Merkezde kablosuz internet bağlantısının yanı sıra, 480 internet bağlantı noktası bulunmaktadır. Başta elektronik yayınlar olmak üzere, 64 binin üzerinde süreli yayın aboneliği vardır. Öğrencilerimiz, ödevleri, sınavları için gereken tüm yayınlara buradan ulaşabilirler. Merkez haftanın yedi günü açıktır, esnek çalışma saatleriyle öğrencilere hizmet vermektedir.

Sabancı Üniversitesi'nde öğrencilerin akademik yaşama hazırlanması, üniversite yaşamına psikolojik olarak uyum sağlamasını kolaylaştırmak için çalışan bir merkez vardır: BAGEM (Bireysel ve Akademik Gelişim Merkezi). BAGEM’de öğrencilerin akademik yaşama uyum sağlamalarını kolaylaştıracak pek çok mekanizma vardır. Öğrencilerin yaşayabileceği akademik zorluklarda onlara destek olmak için ise Akademik Başarı İzleme ve Danışmanlık Programı oluşturulmuştur. Bunların dışında her öğrencinin bir akademik bir de akran danışmanı bulunur. BAGEM’de ayrıca, öğrencilerimiz ve çalışanlarımız için psikolojik danışmanlık ve psikoterapi hizmetleri de sunulur.

D2 binasında yer alan Sağlık Merkezi, 24 saat boyunca öğrencilerimizin hizmetindedir. Uluslararası standartta, tam donanımlı bir ambulans da 24 saat kesintisiz hizmete hazır bulunmaktadır. Sağlık Merkezi bünyesinde, acil hekimlik hizmetleri, tedavi edici hekimlik hizmetleri, laboratuvar, ilaç temini, koruyucu hekimlik hizmetleri yürütülmektedir. Öğrencilerimiz sosyal yaşamlarını ve akademik çalışmalarını sağlıklı bireyler olarak sürdürebilmeleri için özel sağlık sigortası ile sigortalanmaktadır."

Üniversite shuttle servisleri; belirlenen güzergah ve saatlerde Kampüs’ten Şehir’e, Şehir’den de Kampüs’e ulaşım hizmeti verir. Shuttle’lar Kurtköy (metro) hattı başta olmak üzere 4.Levent, Kadıköy, Pendik (İçmeler) ve Viaport’a ulaşım sağlamaktadır. Shuttle programı dinamik bir tablodur. Güzergahlardaki doluluk oranları takip edilerek gerekli durumlarda revizeler yapılmaktadır. Shuttle programları sayfasında yer almaktadır.

Kampüse ulaşım sağlayan İETT otobüs seferleri sayfasında yer almaktadır.Kartal Metro - Sabancı Üniversitesi IETT otobüs seferleri yapılmaktadır.

İndirimli Seyahat Kartı (İstanbulkart / Paso) almak isteyen öğrencilerimiz; BELBİM Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. Genel Müdürlüğü ile iletişime geçmelidirler.

İletişim Bilgileri:

E-posta: info@belbim.istanbul

Telefon: 212 468 00 99

"Spor Merkezimiz, bir ana salon, fitness salonu, squash kortu, kapalı basketbol sahası, masa tenisi odaları, aerobik salonları ve tırmanma duvarıyla şehirdeki özel spor merkezlerinin sunduğu tüm olanakları öğrencilerimize sunar. Ayrıca kampüste bir halı futbol sahası, bir de uluslararası standartta bir çim futbol sahası bulunmaktadır. Üniversitemizdeki yapay gölün etrafında bir koşu parkuru vardır. Spor tesislerinden öğrenciler ücretsiz olarak yararlanır.

Spor etkinliklerimize web sayfasından ulaşabilirsiniz.

Tüm spor takımlarının ortak instagram hesabını olan sabanciunispor hesabını takip ederek, tüm spor etkinliklerinden haberdar olabilirsiniz.

Tüm spor etkinlikleri ile ilgili her türlü soru ve sorununuzda spor@sabanciuniv.edu adresine mail atarak spor uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.

Üniversite spor takımlarının duyuruları iç web duyuru sisteminde ve sabanciunispor instagram hesabında ilan edilmektedir.

Spor takımlarıyla ilgili her türlü soru ve sorununuzda spor@sabanciuniv.edu adresine mail atarak spor uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.

Kampüs için turnuva yarışmalar bakımından zengin bir ortam sunmaktadır. Yıl boyu devam eden kampüs ligimiz ve sportif yarışmalara kendi takımlarınızı kurarak ya da bireysel olarak dahil olabilirsiniz.

Turnuvaların duyurusu iç web duyuru sisteminde ve sabanciunispor instagram hesabında yapılmaktadır.

Sabancı Üniversitesi'nde yüzme havuzu bulunmamaktadır.

Sabancı Üniversitesi'nde öğrenci kulübü kurabilmek için öncelikli olarak clubs@sabanciuniv.edu adresine mail alarak kulüp sorumlularından randevu almanız gerekmektedir. Kulüp kurulumu ve yönetimi ile ilgili prosedürel bilgilere clubs.sabanciuniv.edu web sayfasında yer alan, “Kaynaklar” sekmesinden ulaşabilirsiniz.

Öğrenci kulüplerine clubs.sabanciuniv.edu web sayfasından ulaşabilirsiniz. Üyelik işlemleri, kulüp yönetim kurulları iletişim bilgileri ve aktif kulüpler ile ilgili tüm bilgiler bu sayfada yer almaktadır.
Tüm kulüplerin ortak instagram hesabını olan sabanciuniclubs hesabını takip ederek, tüm kulüp etkinliklerinden haberdar olabilirsiniz.

Kulüplerle ilgili her türlü soru ve sorununuzda clubs@sabanciuniv.edu adresine mail atarak kulüp sorumlularından destek alabilirsiniz.

Anadolu Yakasının en büyük gösteri merkezi olan Sabancı Üniversitesi Gösteri Merkezinde (SGM), akademik yıl boyunca en güncel tiyatro, bale, opera eserleri sergilenir, konserler sergilenmektedir.

Üniversitemizin Emirgan yerleşkesinde yer alan Sakıp Sabancı Müzesindeki (SSM) sergilerinden tüm öğrencilerimiz ücretsiz olarak üniversite kimlik kartlarını göstererek yararlanabilirler.

Öğrenci kulüpleri yıl boyunca kampüste; konferans, seminer, sohbet toplantısı, müzik ve tiyatro gösterileri, eğitim faaliyetleri düzenlemektedir. Bu tür etkinliklere katılarak dünyaca ünlü yazarları, akademisyenleri, iş adamlarını, profesyonel yöneticileri, devlet adamlarını ve sanatçıları tanıma fırsatı bulabilirsiniz.

Sabancı Üniversitesinin en geniş tabanlı eğlence spor-kültür-sanat ve eğlence etkinliği olan Offtown Festival, performans kulüplerinin desteği ve tamamen öğrenciler tarafından oluşan festival komitesinin liderliğinde gerçekleşmektedir.

Web:offtown.sabanciuniv.edu/

Instagram: offtownfestival